Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΤΗΝ Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΟΓΓΙΔΗΣ
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση



ΓΙΑΝΝΗΣ  ΘΕΟΔ. ΤΣΟΓΓΙΔΗΣ

Τέως Πρόεδρος  Δημοτικού  Συμβουλίου 
Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου  Κιλκίς

18.04.2017

Δ Η Λ Ω Σ Η – Α Π Α Ν Τ Η Σ Η

Το άρθρο γύρω από το μεταναστευτικό που έδωσα στη δημοσιότητα πριν 2 εβδομάδες και που είχε εξαιρετική απήχηση σε χιλιάδες συμπολιτών (είχε περισσσότερες από 15 χιλιάδες αναγνώσεις στα διάφορα μέσα, ηλεκτρονικά και έντυπα) ξυπνώντας συνειδήσεις από το λήθαργο και την άγνοια, έγινε η αφορμή να δεχθώ αήθεις προσωπικές επιθέσεις με ύβρεις, απειλές και συκοφαντίες σε βάρος του προσώπου μου πρώτα από facebooks, όπως της  Ειρήνης  Αγαθοπούλου (ο πατέρας της μάλιστα διένειμε τις σκαιές ύβρεις της κατά του προσώπου μου με το δικό του facebook) και 3–4 ατόμων ακόμη που το έχουν για σπορ να κανιβαλίζουν όταν δεν τους αρέσει κάποια άποψη. Ακολούθησε η ανακοίνωση της Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Κιλκίς σε ύφος ανάλογα ανθρωποφάγο. Ανησύχησαν από τον αντίκτυπο που είχε το άρθρο μου στην κοινωνία και δεν άντεξαν την άλλη άποψη !! Αφού όλα είναι καλά και νόμιμα και ηθικά γιατί τόσος πόνος ?? Θα μπορούσαν να μου δώσουν κάποιες πολιτισμένες απαντήσεις και να τελειώνουμε ! Προς τι ο οχετός των ύβρεων, των συκοφαντιών και των έξαλλων νευρωτικών συμπεριφορών ?
Δυστυχώς δεν έχω facebook, ως συνειδητή επιλογή, για να αντικρούσω τις κακοήθειές τους σε βάρος μου καίρια, αλλά βεβαίως έχω τη δυνατότητα έντυπης μορφής απάντησης και είμαι εδώ ! Και όλα αυτά επειδή τόλμησα να ανοίξω δημόσιο διάλογο σε πολιτικό καθαρά πλαίσιο για ένα θέμα που είναι εξαιρετικά κρίσιμο για την τοπική κοινωνία. Που δυστυχώς, οι άνθρωποι αυτοί κατ΄ επίφαση δημοκράτες, δεν αντέχουν την άλλη άποψη, τη διαφορετική γνώμη εκφρασμένη με λογικά και ευπρεπή πολιτικά επιχειρήματα και προσπαθούν να απαξιώσουν ή να υβρίσουν τον έχοντα το σθένος να εκφραστεί δημοσίως σε ανοικτό διάλογο με τους συμπολίτες και μάλιστα αιρετό, όπως εγώ, που εκπροσωπεί εκατοντάδες πολίτες. Και όχι μόνο αυτό, αλλά με βαρύτατες εκφράσεις σπιλώνουν υπολείψεις, ξεμπροστιάζουν, στοχοποιούν και βγάζουν σε δημόσια διαπόμπευση όποιον αντιστρατεύεται τις απόψεις και τα σχέδιά τους για να καθυβρίζεται από μερικούς προβληματικούς τραμπούκους νομίζοντας ότι έτσι θα επηρεάσουν ή θα εκφοβίσουν την κοινή γνώμη κάνοντας ανέξοδα πλειοδοσία ανθρωπισμού και βάζοντας ψευτοδιλήμματα, όπως π.χ. για την προσφυγιά των δικών μας προγόνων κλπ.
Αυτό είναι το ήθος της ρεβιζιονιστικής ή γιαλαντζί Αριστεράς και της νέας διακυβέρνησης που ούτε στον ύπνο τους θα μπορούσαν να διανοηθούν ότι θα κέρδιζαν την Κυβέρνηση και που όταν σύντομα θα αποτελέσει ανάμνηση μόνο θλίψη και πικρά χαμόγελα θα προκαλεί. Οι θιασώτες του Τσάβες και του Μαδούρο και οι θαυμαστές της κοινωνικής και πολιτικής κατάστασης της χρεοκοπημένης Βενεζουέλας μας κάνουν μαθήματα πολιτικής συμπεριφοράς καθυβρίζοντάς μας ! Πρωτάκουστο !
Υποσχέθηκα στον εαυτό μου στα 61 μου να μην ασχολούμαι με πολιτικές ανοησίες και κακοήθειες, αλλά εδώ το πράγμα ξεφεύγει και δίνω μερικές απαντήσεις κυρίως στη Ν.Ε.ΣΥΡΙΖΑ Κιλκίς, δηλαδή ουσιαστικά στο γνωστό και μη εξαιρετέο Βιδιαδάκη, γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ :
-       Για την OMNES δεν είπα ότι είναι πολιτική Οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά μετωπική Οργάνωση του Κόμματος αυτού. Δεν έχω όρεξη να κάνω μαθήματα πολιτικής, αλλά μετωπική Οργάνωση ενός Κόμματος είναι μία Οργάνωση της οποίας τα μέλη δεν είναι ανάγκη να είναι και μέλη του Κόμματος, η οποία κάνει τη δουλειά του Κόμματος συγκαλυμμένα μέσα στην κοινωνία έχοντας ένα ευρύτερο προφίλ και δραστηριότητα για να διεισδύσει και επηρεάσει μεγαλύτερες ομάδες ανθρώπων. Είναι τυχαίο που μόλις έκανα τη γραπτή ερώτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο αμέσως βγήκε ο Αγαθόπουλος υπερασπιζόμενος το Σύλλογο ή Σωματείο κατά τη Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ (αυτοί δε γνωρίζουν ούτε τις έννοιες) ή περίπου Μ.Κ.Ο. κατ’ άλλους και μόλις μετά δημοσίευσα το σχετικό άρθρο βγήκε η Αγαθοπούλου με το φιλοθεάμον ανθρωποφάγο κοινό της να με βρίζει με προκλητικό τρόπο σε καθαρά προσωπικό επίπεδο, να βγάζει χθες η Ν.Ε.ΣΥΡΙΖΑ (όρα Βιδιαδάκης) ανακοίνωση και να με ξαναβρίζει χυδαία και να  προαναγγέλλει και προεξοφλεί απάντηση και από την/τον OMNES ??? Ποιος αφελής θα μπορούσε να πιστέψει ότι δεν είναι συγκοινωνούντα δοχεία μεταξύ τους?
-       Θα προκαλούσα τη Ν.Ε.ΣΥΡΙΖΑ (όρα Βιδιαδάκης) να ξαναδιαβάσει το άρθρο μου μερικές φορές ακόμη και να μου πει σε ποια σημεία αποπνέει ρατσισμό ή προβοκάρει καταστάσεις. Τα περί του ότι έχω φασίζουσες απόψεις από φασιστοειδή της ρεβιζιονιστικής ή παλαιοπασοκικής Αριστεράς τους τα επιστρέφω κατάμουτρα ! Οι φασίστες έχουν μία ιδεολογία και ας είναι απεχθέστατη (σε μένα στον υπερθετικό βαθμό), αλλά τα φασιστοειδή δεν έχουν καν ιδεολογία πέρα από τον μηδενισμό ! Οι τύποι αυτοί έχουν ακούσει τίποτε για την ολοκληρωτική νοοτροπία του να πιστεύουν ότι έχουν τις μόνες ορθές και καθαρές ιδέες σ’ αυτόν τον κόσμο, ενώ στην πραγματικότητα εκπροσωπούν το απόλυτο τίποτε ? Αναρωτιέμαι γιατί είναι τόσο κακό να έχω μία άλλη άποψη και να εκφράζω τις επιφυλάξεις μου για ένα τόσο σοβαρό θέμα που μπορεί να σημαδέψει τον τόπο μας για πολλά χρόνια, όντας μάλιστα αιρετός! Απαγορεύεται να έχω άλλη άποψη και να την πω ανοικτά και καθαρά στους πολίτες ? Δεν το καταλαβαίνω ! Και το ενδιαφέρον μου δεν είναι όψιμο (άλλωστε το όλο εγχείρημα ξεκίνησε στα μουλωχτά και μας αιφνιδίασε, αφού η Δημοτική Αρχή Κιλκίς δε μας ενημέρωσε ποτέ), αλλά από την πρώτη στιγμή είχα την άποψη ότι αυτά τα θέματα πρέπει να τα χειριστεί το Κράτος με τις υπηρεσίες του, η Περιφέρεια και ο Δήμος, όπως άλλωστε γίνεται σε όλες τις σοβαρές ευρωπαϊκές χώρες και όχι μεμονωμένες ομάδες αυτοχρισθέντων ιδιωτών εθελοντών, επειδή έτσι βόλευε την ανύπαρκτη κυβέρνηση και κάποιες τοπικές καταστάσεις ! Είναι μεθοδευμένο από μένα το ότι αυτές τις ημέρες οι εφημερίδες και τα κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας βουίζουν για την κακοδιαχείριση των χρημάτων της Ε.Ε. για το προσφυγικό από την Κυβέρνηση?.
-       Το να με αποκαλεί η Ν.Ε.ΣΥΡΙΖΑ (όρα Βιδιαδάκης) παράγοντα του τόπου είναι ύβρις και απαξίωση για μένα και την ιστορία μου στα κοινά. Ούτε παράγοντας υπήρξα ποτέ, ούτε φύλαρχος, ούτε τοπάρχης, ούτε κομματάρχης, ούτε συλλέκτης ψήφων. Ουδέποτε επιχείρησα να χειραγωγήσω ή να κατευθύνω ψήφους ή την κοινή γνώμη , ουδέποτε πούλησα παραγοντιλίκι για να προσπορισθώ ωφέλειες, ουδέποτε βοήθησα ανθρώπους για να ζητήσω ούτε καν την ψήφο τους, ουδέποτε καταχράσθηκα ένα ευρώ δημόσιου χρήματος από τις θέσεις ευθύνης που πέρασα ! Είμαι ένας απλός αιρετός για πολλά χρόνια βέβαια και αύριο μπορεί να μην είμαι, που οι συμπολίτες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και τα μέλη της Ν.Δ. στις εσωκομματικές διαδικασίες μου έκαναν πολλές φορές την τιμή να με ψηφίσουν συμμετέχοντας σε πάνω από 20 εκλογικές διαδικασίες και τίποτε περισσότερο. Τώρα αυτά που γράφει ο Βιδιαδάκης που μέχρι χθες δεν τον ήξερε κανείς και δεν ήξερε κανένα είναι κακοήθειες της δεκάρας.  Αντιθέτως, άλλοι το παίζουν παράγοντες, αυτοί που στο παρελθόν ανήκοντες στο μικρό ΣΥΝ συνεργαζόντουσαν με το κραταιό ΠΑΣΟΚ στην Τοπική Αυτοδιοίκηση για να παίρνουν περίοπτες θέσεις από την εποχή Αυγητίδη μέχρι και Τερζίδη και που σήμερα το παίζουν πολιτικοί ινστρούχτορες του ΣΥΡΙΖΑ και άλλοι που από διαδρομιστές των γραφείων του ΠΑΣΟΚ (δεν ήταν άξιοι ούτε για στελέχη του) σήμερα έχουν υφάκι και στυλάκι μεγαλοσχημόνων παραγόντων στον κυβερνητικό ΣΥΡΙΖΑ και επιτέλους βρήκαν ρόλο και απέκτησαν αναγνωρισιμότητα και θέση στην τοπική κοινωνία!!! Τους εύχομαι και αύριο που ο ΣΥΡΙΖΑ θα συρρικνωθεί στο κάτω από 10%, όπως δείχνουν τα πράγματα, να μείνουν εκεί και να γράφουν τέτοια ανόητα μανιφέστα που δεν έχουν σχέση με την πολιτική. Και ελπίζω το νέο ΠΑΣΟΚ να μην τους δεχθεί στις τάξεις του όταν έρθει η ώρα !

Ένας άνθρωπος σαν κι εμένα με μία καθαρή και κρυστάλλινη πορεία στα κοινά του τόπου αυτού, παρών εδώ στον τόπο μου και όχι από Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη ή εξωτερικό, που αγωνίστηκα για πολλά χρόνια, όχι μόνο απέναντι στους πολιτικούς αντιπάλους, αλλά και μέσα στη Ν.Δ. και στο Δήμο Κιλκίς, για διαφάνεια, αξιοκρατία, καθαρούς κανόνες στην πολιτική, για καλύτερη κοινωνία, με πολιτικό ήθος, που ποτέ δε χτύπησα κάτω από τη μέση, που πάντοτε απευθυνόμουν στους συμπολίτες με εντιμότητα, ειλικρίνεια, καθαρότητα απόψεων χωρίς παρενθέσεις και χωρίς να κρύβω λόγια, υπογράφοντας πάντοτε τις απόψεις μου χωρίς να φορώ μάσκα, που δηλώνω ευρωπαίος δημοκράτης δεξιός με σεβασμό στον συνάνθρωπο και στην άλλη άποψη, με πόνο για την πατρίδα μου και τις ελληνικές αξίες, δεν επιτρέπω σε κανένα τυχάρπαστο να χρεώνει σε μένα «πολιτική αλητεία», να με αποκαλεί ο κάθε περιθωριακός μασκοφόρος από φασίστα μέχρι μισάνθρωπο και μαλάκα και αυτοί που έχουν τα facebooks να τα ανέχονται ή να τα υποκινούν ή να τα αναπαράγουν και η Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ σε ανάλογο ύφος να υποθάλπει παρόμοιες συμπεριφορές για να με ισοπεδώσει, εγώ, λοιπόν, έχω ένα μόνο δρόμο να υπερασπιστώ το όνομά μου με κάθε νόμιμο τρόπο. Αρκετά ανέχτηκα τέτοιες καταστάσεις ! Είναι θράσος από μέρους τους να θέλουν να επιβάλουν την άποψή τους με όλα τα μέσα κι εγώ πιστοποιητικά καλής συμπεριφοράς από αυτούς τους απαράδεκτους τύπους δε δέχομαι. Είμαι πάνω απ’ όλα ελεύθερος.

Υ.Γ..
      -    Όσο για τα περί παραληρήματος προκαλώ το Βιδιαδάκη να δώσουμε
           τα κείμενά μας σε έναν ειδικό να δούμε ποιος παραληρεί ! Πάντως Ν.Ε.
           Κόμματος δεν είναι δυνατόν να βγάζει τέτοιες ανακοινώσεις που μόνο
           με πολιτικά κείμενα δε μοιάζουν ! Περισσότερο θυμίζουν
           κακογραμμένες μελό νουβέλες.  Ας τον συμμαζέψει κάποιος εκεί στο
           ΣΥΡΙΖΑ, αν απέμεινε και κανείς που γνωρίζει από πολιτική, γιατί
           εκτίθεται.
      -    Δεν κάνει εντύπωση στους συμπολίτες ότι μόνο η Δημοτική Αρχή
           Κιλκίς είναι έξω από το κάδρο ? ‘Όλα αυτά τα πρωτοφανή στην πόλη
           του Κιλκίς συμβαίνουν, όχι αλλού, και η Δημοτική Αρχή είναι απούσα
           από το προσκήνιο κρυβόμενη ! Αν συμφωνεί με την ανεξέλεγκτη
           εγκατάσταση προσφύγων στον αστικό ιστό της πόλης μας ας βγει να
           το πει ευθαρσώς και αν διαφωνεί πάλι ας βγει να το πει. Αντίθετα,
           άλλοι  ανέλαβαν το ρόλο να «καθαρίσουν» τις φωνές σαν τη δική μου!

-       Όποιοι έχουν τα κότσια και προκαλώ τη Δημοτική Αρχή Κιλκίς γι’ αυτό, ας προχωρήσουμε άμεσα σε ένα τοπικό δημοψήφισμα για να δούμε τι άποψη έχουν οι πολίτες του Κιλκίς για το συγκεκριμένο θέμα. Αυτό δεν είναι η πεμπτουσία της άμεσης τοπικής δημοκρατίας ? Ή μήπως το σύστημα είναι δημαρχοκεντρικό ?

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply