Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » Ο ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΤΕΡΑΣ, 7 ΜΗΝΩΝ ΕΓΚΥΟΣ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ: «ΕΙΜΑΙ ΚΑΨΟΥΡΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΑΝΑ»
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


Για τη σχέση του με τη σύζυγό του Ελεάνα, το γιο που περιμένουν, την πορεία του στη ΝΔ, αλλά και τα κιλά του μίλησε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην Σάσα Σταμάτη και τα «Παραπολιτικά».
Ακομπλεξάριστος εξήγησε ότι δεν τον ενοχλεί να τον φωνάζουν είτε με το μικρό του είτε με το υποκοριστικό του που είναι «Τζίτζι». «Μου αρέσει πολύ, γιατί το ακούω από μικρό παιδί. Τον πατέρα μου τον φώναζαν “Τζίτζι”. Τα αδέλφια μου και εμένα οι φίλοι μάς φωνάζουν “Τζίτζι”. Οταν με πήρες τηλέφωνο πρώτη φορά και μου είπες “Τζίτζι, τι κάνεις;”, πραγματικά χάρηκα πολύ», λέει μιλώντας στη Σάσα Σταμάτη.

Παράλληλα, αποκαλύπτει ότι θα είναι υποψήφιος περιφερειάρχης στις επόμενες εκλογές, ενώ μιλώντας για τις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ τονίζει «ότι δεν ήταν ποτέ φαβορί». «Το 20% που πήρα εκείνη την ημέρα στις εκλογές ήταν ένα σημαντικό ποσοστό, αν συνυπολογίσει κανείς ότι δεν ήμουν βουλευτής. Επομένως, η δική μου υποψηφιότητα ήρθε να συμβολίσει δύο πράγματα. Το πρώτο, να δώσουμε ένα σήμα ανανέωσης της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και να δείξουμε στους αντιπάλους μας ότι δεν είμαστε εμείς το παλιό, αλλά μάλλον εκείνοι. Ταυτόχρονα, ήθελα να δείξω ότι δεν είναι μόνο οι βουλευτές ή το Κοινοβούλιο που βγάζει στελέχη πρώτης γραμμής, αλλά και η ίδια η κοινωνία αναδεικνύει ανθρώπους που μπορούν να έχουν εξίσου σημαντικές θέσεις και ρόλους», λέει συγκεκριμένα.
Αναφερόμενος στις σχέσεις που διατηρεί με κορυφαία στελέχη της ΝΔ αποκαλύπτει ότι τον στενοχώρησε όταν ο Αντώνης Σαμαράς έδωσε το χρίσμα στον Ιωαννίδη και όχι σε εκείνον. «Ναι, στενοχωρήθηκα πολύ, ανθρώπινα. Ηταν ένα μεγάλο «άδειασμα» από την παράταξη, την οποία θεωρώ σπίτι μου, στην οποία έχω μεγαλώσει και την έχω υπηρετήσει και ως βουλευτής και ως ΟΝΝΕΔίτης. Ηταν σίγουρα ένα χτύπημα, αλλά στη ζωή χτυπήματα έρχονται πάντα και πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε», λέει.

Ταυτόχρονα τονίζει ότι πάντα συμβουλεύεται τον Κώστα Καραμανλή καθώς ήταν ο άνθρωπος που τον παρακίνησε να μπει στην πολιτική. «Για μένα δεν παύει να είναι όχι μόνο ένας άνθρωπος που ακούω και εμπιστεύομαι, αλλά και ένας άνθρωπος που θεωρώ κεφάλαιο για τη χώρα μας», λέει χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά στις σχέσεις του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη τις χαρακτηρίζει ως «εξαιρετικές»
Στη διαπίστωση της Σάσας Σταμάτη ότι δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα ενός «μπούλη» που θα μπορούσε να του αποδώσει κανείς απαντά: «Το «μπούλης» το ακούω συχνά. Δεν είναι κακό να σε υποεκτιμούν. Αν κάποιοι θέλουν να με βλέπουν ως μπούλη ή ως έναν άνθρωπο που δεν έχει περάσει δυσκολίες, μάλλον θα πρέπει να δούνε την πορεία μου μέχρι σήμερα. Στη ζωή μου έχω μάθει να λέω και «όχι» όταν πρέπει να το πω και έχω αποδείξει ότι δεν φοβάμαι. Γιατί, αν φοβόμουν και αν δεν ήξερα να πω «όχι», δεν θα έκανα ούτε αυτό που έκανα το 2014, όταν η ηγεσία της παράταξής μου εκείνη την εποχή μού έβαλε το δίλημμα «Ή δήμαρχος Θεσσαλονίκης ή σπίτι σου», ούτε θα έκανα το βήμα πέρσι με την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας, χωρίς «δαχτυλίδια» ή χρίσματα από οποιοδήποτε σύστημα».
Η σχέση του με την Ελεάνα και το παιδί που έρχεται
Όπως αποκάλυψε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, η σύζυγός του Ελεάνα, για την οποία δηλώνει «καψούρης», είναι έγκυος 7 μηνών και περιμένουν αγόρι. Για τη σχέση τους εξηγεί ότι ξεκίνησε το 2007 όταν και γνωρίστηκαν, μέχρι να παντρευτούν όμως το 2014 μεσολάβησε ένα διάλειμμα δύο χρόνων. «Ακόμα και αυτό ήταν πολύ χρήσιμο για τη σχέση μας, γιατί κατάλαβα πόσο μου λείπει, κατάλαβα πως είναι ο άνθρωπός μου. Εχω παρατηρήσει ότι στους επιτυχημένους γάμους τα ζευγάρια έχουν κάνει ένα διάλειμμα κάποια στιγμή πριν παντρευτούν», αναφέρει.
« Ελεάνα είναι πολύ αληθινή, έχει καλή ψυχή, μεγάλη καρδιά και αυτό δεν το είχα βρει και δεν το βρίσκεις εύκολα», συνεχίζει ενώ εξηγεί ότι Αντώνης Ρέμος είναι ο αγαπημένος του τραγουδιστής και το τραγούδι του «Μέχρι το τέλος του κόσμου» το αγαπημένο τους κομμάτι μαζί με τη σύζυγό του.

Η μάχη με τα κιλά

Ως «μόνιμη» περιγράφει τη μάχη του με τα κιλά ο Απόστολος Τζιτζικώστας. «Μια φουσκώνω, μια αδυνατίζω. Μόνιμη μάχη είναι. Μου αρέσει το φαγητό. Ευτυχώς δεν μου αρέσουν τα γλυκά, γιατί αλλιώς μπορεί να μη χωρούσα στην καρέκλα όπου κάθομαι», λέει γελώντας ενώ σημειώνει ότι πεθαίνει για μακαρονάδες.



ΠΗΓΗ:http://www2.iefimerida.gr

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply