Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΔΗΜΑΡΧΕ, ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΜΠΑΖΕΙ! ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Ο ΦΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ (Με σχόλιο της kilkiswebtv)
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


Κύριε Δήμαρχε Κιλκίς,

Με την παρούσα επιστολή μου σας γνωρίζω την ανεξαρτητοποίηση μου από την δημοτική παράταξη “ΑΝΟΔΟΣ-7ΠΟΛΙΣ”.
Η απόφαση μου αυτή είναι απόρροια της πολιτικής που ακολουθείται  εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, σε σχέση πάντα με τις προεκλογικές εξαγγελίες μας.     Δεν επιθυμώ να μηδενίσω το έργο που πιθανόν να έχει παραχθεί και ούτε να υποτιμήσω την παράταξη που με ανέδειξε και την ανέδειξα, άλλωστε οι αγώνες που έδωσα για την διάκριση αυτής σε τοπικό επίπεδο μαζί με τους υπόλοιπους συναδέλφους της τοπικής Δημοτικής Κοινότητας Κιλκίς, εκλεγμένους και μη σε χρονική συγκυρία μάλιστα δυσμενέστατη, είναι σημαντικοί καθώς μου κόστισαν σημαντικό προσωπικό χρόνο μα και ενέργεια.
Η προσωπικότητα μου, όμως και οι αρχές μου δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω να είμαι μέλος της παράταξης «ΑΝΟΔΟΣ-7ΠΟΛΙΣ» καθώς το όραμα το δικό μου όπως επίσης πολλών ανθρώπων που μας τίμησαν με την ψήφο τους είναι άλλο για την Πόλη που μεγάλωσα και συνεχίζω να κατοικώ.

           

                  Με τιμή
          Γεωργιάδης Φώτιος
ΑνεξάρτητοςσύμβουλοςΔημοτικής         

Κοινότητας Κιλκίς

ΣΗΜΕΙΩΣΗ της kilkiswebtv: Δήμαρχε, εσύ ξέρεις πολύ καλύτερα από όλους, ποια ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Και μπορεί ο αγαπητός Φώτης να περνάει πολύ απαλά την παραίτησή του, αλλά βλέπεται όλα μαθαίνονται στο Κιλκίς. «Ουδέν κρυπτό υπό τον ήλιον».





About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply